Програма конференції






Петрівського району 2017 року


Виступи:

Бурлак Лариса Георгіївна , директор Новостародубської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Огир Тетяна Юріївна, заступник директора з навчально-виховної роботи Петрівської загальноосвітньої школи І ступеня, філії комунального закладу «Петрівське НВО «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія»

Баканьова Світлана Валер’янівна, учитель початкових класів Червонокостянтинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Гришаєва Олена Василівна, практичний психолог Ганнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Лінтур Вероніка, учениця Чечеліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, голова комісії з питань освіти районного парламенту дітей

Рябова Олена Миколаївна, педагог-організатор комунального закладу «Петрівське НВО «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія»

Філіпова Світлана Миколаївна , учитель початкових класів, голова профспілки Луганської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

5 коментарів:

  1. Гришаєва О.В. затронула цікаву тему. Було б гарно, якщо у кожній школі працювали психологи, адже не тільки дітям потрібно розвантажитися, а вчителям теж не зашкодить.

    ВідповістиВидалити
  2. Погоджуюся з вами, колего, так Олена Гришаєва - молодець, висвітлює і цікаву, але в одночас, і "наболілу" для колег-психологів тему. Олено Василівно, до назви теми додати б ще одне слово "Роль і МІСЦЕ психологічної служби..." Бо інтеграція в освітній простір і співпраця, вважайте одні із основних факторів успішності в роботі психологічної служби школи. А відносно "молодості" нашої служби в порівнянні з іншими країнами, то ж це відголоски нашого радянського минулого... При Союзі ж "душі" не існувало, то ж і не було потреби в фахівцях даного напрямку)) Та будемо мати надію на краще, вже й так, слова Богу, великі зміни є в порівнянні з 80-ми і 90-ми, та що там, навіть з 2000 роками! Тож будемо не тільки надіятися, а й впроваждувати ці зміни, кожен на своєму робочому місці, фільтруючи і адаптуючи їх до свого середовища, бо в нас колеги задача надважлива: не тільки допогти вчителям навчити учнів, а що найважливіше - памятати і досягати головного.. Перефразую класика "Ученым можешь ты не быть, но ЧЕЛОВЕКОМ БЫТЬ ОБЯЗАН".
    В наш надшвидкий час модернізації, інформатизації, компютерізації суспільства важливо, щоб не збився орієнтир ї ГОЛОВНЕ ЗАЛИШАЛОСЯ ГОЛОВНИМ, щоб в людях була ЛЮДЯНІСЬ! Як говорив В.О.Сухомлинський: «Роки дитинства — це насамперед виховання серця.»

    ВідповістиВидалити
  3. Сподобалася презентація Огир Т.Ю., яка висвітлює напрацювання початкової школи в роботі за оновленими програмами. Як психолог, можу теоретично "підтвердити" їхні деякі практичні здобутки. Відносно оцінювання навичок читання за швидкістю. У хлопців і дівчат по різному протікають психічні процеси,тому дівчатка більш говірливі аніж хлопці, також різний темперамент: холерики і сангвініки будуть в рази швидше читати аніж флегматик чи меланхолік.

    ВідповістиВидалити