Обговоривши інформаційно-аналітичні матеріали з
питань підготовки до 2017/2018 навчального року та
доповідь начальника відділу освіти
Петрівської районної державної
адміністрації Гавриленко Н.А. «Досягнення та виклики на шляху створення Новоїукраїнської школи», конференція педагогічних
працівників району рекомендує:
1.Доповідь начальника
відділу освіти Петрівської районної державної адміністрації Гавриленко Н.А.
«Досягнення та виклики на шляху створення Нової української школи» взяти до
відома.
2. У 2017/2018 н.р. діяльність педагогічних колективів
навчальних закладів, методичних служб, комунальної
установи «Петрівський РЦОЗО», відділу освіти спрямувати на підвищення якісного
рівня освітніх послуг шляхом:
- модернізації змісту дошкільної освіти;
- забезпечення рівного доступу до якісної
освіти;
- переходу початкової та
середньої школи на новий зміст навчання;
- оновлення змісту, форм і
методів навчання та виховання в умовах запровадження та реалізації нових
Державних стандартів освіти;
- підвищення рівня
професійної компетентності педагогів;
- задоволення запитів
особистості;
- удосконалення системи моніторингу якості
освіти;
- сприяння формуванню
здорового способу життя, фізичному розвитку дітей та підготовці
молоді до самостійної діяльності;
- підвищення соціального
захисту учасників навчально – виховного процесу;
- реалізації завдань,
передбачених районною Комплексною
програмою розвитку освіти Петрівського району на 2014-2017 роки «Освіта
Петрівщини».
3. Відділу освіти Петрівської районної державної адміністрації:
3.1. Забезпечити контроль за виконанням
районної Комплексної програми розвитку освіти Петрівського району «Освіта Петрівщини»
на 2014 – 2017 роки.
3.2. Розробити районну Комплексну програму
розвитку освіти Петрівського району на 2018- 2021 роки, враховуючи сучасні
вимоги та потреби.
3.3. Вжити заходів щодо
забезпечення переходу початкової та основної школи на новий зміст і структуру
навчання відповідно до вимог Нової української школи (організація курсів
підвищення кваліфікації вчителів 1-4, 5-9 класів, забезпечення учителів
відповідними державними програмами та інструктивно – методичними матеріалами).
3.4. Забезпечити
інтеграцію дітей із особливими освітніми потребами у загальноосвітній простір
шляхом створення умов в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних
закладів.3.5. Продовжити оптимізацію мережі загальноосвітніх навчальних закладів із урахуванням запитів населення та фінансово-економічних чинників.
3.6. Забезпечити функціонування опорних закладів та їхніх філій.
3.7. Здійснювати аналіз та корекцію упровадження профільного навчання у закладах освіти.
3.8. Розширити систему співпраці з вищими навчальними закладами та професійно-технічними училищами в контексті завдань профільної освіти учнів.
3.9. Розробити організаційно – методичне забезпечення впровадження профільного навчання, визначити доцільність реорганізації загальноосвітніх навчальних закладів, корегувати їхнє профільне спрямування, місце розміщення, умови комплектування, потреби в кадровому забезпеченні.
3.10. Сприяти зміцненню навчально-матеріальної бази для викладання англійської мови в ЗНЗ району, забезпеченню закладів учителями з відповідною освітою.
3.11. Продовжити виконання заходів щодо комп’ютеризації та інформатизації навчальних закладів.
3.12. Сприяти у наданні всім освітнім закладам швидкісного доступу до Інтернету з використанням сучасних технологій під’єднання для високоефективного доступу до освітніх ресурсів. 3.13.Здійснити заходи щодо першочергового оснащення опорних закладів сучасною матеріально-технічною базою, зокрема кабінетами фізики, хімії, біології, географії, математики, навчальними комп’ютерними комплексами, мультимедійним обладнанням тощо.
3.14. Забезпечити якісне підвезення дітей, які проживають поза межею пішохідної доступності, та придбання двох шкільних автобусів для підвезення дітей до загальноосвітніх навчальних закладів.
3.15. Забезпечити оздоровлення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, охоплення оздоровленням не менше 65% дітей шкільного віку у пришкільних оздоровчих таборах.
3.16. Забезпечити стовідсоткове харчування учнів 1-4 класів (Володимирівська та Ганнівська ЗШ І-ІІІ ступенів ) та створення умов для харчування решти учнів, насамперед дітей пільгових категорій, дітей, батьки яких брали, беруть участь у антитерористичній операції, дітей-переселенців.
3.17.Продовжити проведення просвітницької роботи серед дітей та батьків щодо відповідального ставлення до раціонального харчування та особистого здоров’я.
3.18.Забезпечити виплату одноразової матеріальної допомоги дітям – сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, яким виповнилося 18 років.
3.19. Працювати над удосконалення системи управління охороною праці, безпеки життєдіяльності навчальних закладів згідно з вимогами нормативно-правових актів державної, галузевої та внутрішньої чинності з питань охорони праці.
3.20. Постійно тримати на контролі питання забезпечення загальноосвітніх закладів району висококваліфікованими спеціалістами з відповідною фаховою освітою.
3.21. Не допускати з ініціативи відділу освіти, керівників установ та закладів освіти скерування працівників у відпустки без збереження заробітної плати.
3.22. Здійснити заходи щодо охоплення дошкільною освітою 100% дітей від трьох до шести (семи) років.
3.23. Забезпечити виконання основних завдань розвитку дошкільної освіти, що визначені Комплексною програмою розвитку освіти Петрівського району «Освіта Петрівщини» на 2014-2017 роки.
3.24. Продовжити роботу щодо створення оптимальних організаційно-педагогічних умов для реалізації вимог Базового компонента дошкільної освіти, підвищення якості освіти.
3.25. Домогтися виконання:
- основних енергозберігаючих заходів;
- основних заходів щодо дотримання Державних санітарних правил і норм.
4. Методичному кабінету комунальної установи «Петрівський
РЦОЗО»:
4.1. Продовжити роботу над районною науково – методичною
проблемою
«Розвиток професійних компетентностей
педагогічних працівників району як чинник забезпечення якісної освіти і умова
формування інноваційного освітнього середовища», спрямувати діяльність РМК,
ЗНЗ, ДНЗ на її реалізацію.
4.2. Здійснювати постійний науково – методичний
супровід і прогнозування професійного розвитку
педагогічних управлінських та методичних кадрів.
4.3. Активізувати роботу щодо включення
педагогічних колективів, керівників шкіл, учителів у пошукову, експериментально
– дослідницьку діяльність, реалізацію їхнього творчого потенціалу, поширення
педагогічного досвіду щодо стимулювання творчого, інтелектуального, духовного
розвитку та задоволення потреби в професійній самореалізації працівників
освітньої галузі.
4.4. Продовжити роботу
щодо здійснення науково – методичного супроводу реалізації Державних стандартів,
навчальних програм із метою підвищення рівня професійної компетентності
вчителів, звернути увагу на:
- розробку методичного репозитарію;
- удосконалення
науково-методичного супроводу інновацій шляхом залучення фахівців освітніх
установ;
- використання освітніх та
соціальних порталів.
4.5. Здійснювати
навчально-методичне забезпечення інваріантної та варіативної складової
навчального плану загальноосвітніх навчальних закладів.
4.6. Удосконалити
організаційно – методичний супровід різних видів моніторингу якості дошкільної,
загальної середньої освіти.
4.7. Активізувати
використання сучасних інформаційних та комунікаційних технологій у системі
науково – методичної роботи з педагогічними працівниками.
4.8. Вжити заходів щодо
підвищення кваліфікацій педагогічних працівників, зокрема керівників та
вчителів опорних шкіл, учителів початкових класів та педагогічних працівників,
які працюють із учнями з особливими освітніми потребами.
4.9. Звернути особливу
увагу на удосконалення роботи методичних об’єднань учителів предметників у зв’язку із
затвердженням оновлених програм для 5-9 класів та запровадженням
компетентнісного підходу до навчання.
4.10. Здійснювати методичний супровід реалізації
вимог Базового компонента дошкільної освіти.
4.11. Забезпечити методичний супровід щодо
виконання вимог інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і
науки України «Організація освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у
2017/2018 навчальному році».
4.12.Спрямувати роботу на надання педагогічним
працівникам дошкільних навчальних закладів району дієвої допомоги щодо
використання інноваційних технологій.
4.13. Розширити і
поглибити співробітництво з комунальним
закладом «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
імені Василя Сухомлинського», Кіровоградським педагогічним університетом імені Володимира Винниченка, фондами,
організаціями, асоціаціями.
4.14. Створити блог до 100
- річчя В.О.Сухомлинського з проблеми «Використання ідей Василя Сухомлинського у процесі
формування екологічної культури та здорового способу життя».
4.15.Вжити заходів щодо
участі педагогічних колективів у обласному педагогічному Марафоні «Штрихи до
портрета Василя Сухомлинського».
5. Директорам
загальноосвітніх навчальних
закладів:
5.1. До 31 серпня
підготувати і провести педагогічні ради
за підсумками роботи у минулому
навчальному році, визначити завдання на
2017/2018 н.р.
5.2. Організувати та
провести:
- Перший урок з теми: «Україна на карті Європи»
(1-4 класи з теми «Україна на карті Європи», 5-9 класи з теми: «Я – громадянин
України – європейської країни», 10-11 класи з теми: «Ми
будуємо Україну – європейську демократичну країну»);
- урочисте святкування Дня знань 1 вересня 2017
року.
5.3.Пріоритетними напрямками з
удосконалення управління навчальними закладами вважати:
- удосконалення системи
управління навчальним закладом, розвиток державно-громадського управління,
делегування повноважень громадським структурам (ради закладу, піклувальні,
батьківські, учнівські ради тощо) в умовах децентралізації;
- створення інноваційного
освітнього простору у контексті «опорна школа – філія загальноосвітнього
навчального закладу;
- здійснення педагогічного
аналізу і планування діяльності в опорному закладі з урахуванням проектів філій
відповідно до сучасних тенденцій розвитку освіти в державі;
- постійне оновлення
менеджерських знань та умінь,
саморозвиток та самовдосконалення керівника,
підвищення професійної
компетентності.
5.4. Із метою модернізації
кадрової політики:
- забезпечити виконання
заходів щодо підвищення якісного складу
педагогічних працівників шляхом заочного навчання та здобуття другої вищої освіти;
- забезпечити участь педагогічних працівників
району у дистанційних курсах, тренінгах у між курсовий період;
- вживати заходів щодо
максимального повернення та працевлаштування випускників педвузів, підготовка
яких здійснювалася за державним замовленням, створювати належні умови для
їхньої праці, побуту, творчого зростання;
- урахувати в замовленні
на курси підвищення кваліфікації на 2018 рік потреби вчителів, які
забезпечуватимуть реалізацію нових навчальних програм в умовах модернізації
освіти;
- продовжити практику
морального та матеріального стимулювання
педагогічних працівників району.
5.5. Із метою підвищення
якості освіти:
- забезпечити підвищення
якості освіти шляхом оновлення змісту, форм і методів навчання та
виховання, впровадження компетентнісного
підходу, програм допрофільної підготовки та профільного навчання, удосконалення
навчальних програм, зміцнення матеріально-технічної бази, підвищення рівня професійної компетентності педагогів;
- забезпечувати формування
в учнів компетентностей, що знадобляться
їм у сучасному світі: володіння іноземними мовами та інформаційними
технологіями, уміння
критично мислити, співпрацювати з іншими, навчатися упродовж життя, бути
відповідальними громадянами своєї країни;
- узяти під особистий
контроль рівень викладання предметів та дотримання педагогічними працівниками
критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів;
- забезпечити умови щодо
виконання методичних рекомендацій до оновлених програм 5-9 класів (Наказ МОН України від 10.02.2017 року №201, від
13.01.2017 року №52 ) та методичних
рекомендацій до оновлених програм початкової школи (1-4 класи) (Лист МОН
України від 17.08.2016 року №1/9-437);
- аналізувати результати ЗНО випускників із
предметів, їхню відповідність річному оцінюванню та визначати якісний показник
роботи всіх учителів, які викладають предмети, обрані учнями для ЗНО,
ініціювати обговорення вказаного питання педагогічними радами;
- на засіданнях методичних
формувань проводити тренінгові заняття,
он-лайн-тестування з метою підвищення якості підготовки
педагогів-практиків до розв’язання тестових завдань різних рівнів;
- використовувати
результати ЗНО випускників під час фахової атестації педагогічних працівників,
у ході розподілу педагогічного навантаження, матеріального заохочення вчителів;
- забезпечувати
пріоритетний розвиток та функціонування української мови як державної,
англійської мови як мови
міжнаціонального спілкування;
- забезпечити наступність на всіх рівнях шкільного
навчання, адаптацію дитини до навчання в початковій, основній школі, виявлення
проблем адаптаційного періоду та їх усунення;
- приділити особливу увагу
організації здобуття освіти дітьми з особливими потребами;
- удосконалювати систему державно – громадського управління в
умовах децентралізації.
5.6. Із метою створення
оптимальних умов роботи із дітьми з особливими освітніми потребами:
- продовжувати розширення мережі навчальних закладів
із інклюзивним навчанням, удосконалювати нормативну базу;
-
створити районне
методичне об’єднання
вчителів, які працюють
в умовах інклюзії та блог «Інклюзивне
навчання»;
-
здійснювати
заходи щодо підвищення кваліфікації
вчителів та керівників навчальних закладів, які
працюють в умовах інклюзії;
-
здійснювати системний
кваліфікований
психолого-педагогічний супровід дітей із особливими освітніми потребами, які перебувають на інклюзивному навчанні;
-
вивчати
досвід шкіл із інклюзивним навчанням,
його результативність та можливості застосування;
-
налагодити
більш тісну співпрацю між класними
керівниками, вчителями -предметниками, вчителями, які викладають корекційні заняття, батьками, районною ПМПК
щодо навчання дітей із особливими
освітніми потребами;
-
розробити
рекомендації вчителям для роботи із
дітьми з особливими освітніми потребами
відповідно до нозологій.
5.7. Із метою
удосконалення роботи з обдарованими дітьми:
- забезпечити підвищення рівня науково-дослідницької роботи з обдарованими
учнями;
- забезпечити удосконалення технології проведення
шкільних учнівських науково-практичних конференцій;
- організувати роботу Школи юного науковця у кожному
закладі освіти;
- упроваджувати очно-дистанційне навчання
обдарованої молоді;
- забезпечити підвищення якості роботи районної МАН та залучити до навчання в ній
максимальної кількості обдарованих школярів;
- посилити контроль за цільовою підготовкою учнів до участі в олімпіадах, конкурсах,
Іnternet-олімпіадах;
- забезпечити підвищення якості підготовки школярів до Всеукраїнських учнівських
турнірів із навчальних предметів;
- сприяти активному залученню вчителів, психологів до участі у
Всеукраїнських конкурсах педагогічної майстерності, спрямованих на роботу з обдарованою учнівською молоддю;
5.8. Із метою підвищення
ефективності впровадження у навчально – виховний процес освітніх закладів
інформаційно – комунікаційних технологій:
- оновлювати базу даних
загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів у інформаційній системі
управління освітою (ІСУО Петрівського району);
- постійно поповнювати
сайти загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів;
- формувати інформаційну
культуру учнів та педагогічних працівників відповідно до їхніх інформаційних потреб;
- залучати учнів та
педагогічних працівників до участі в on – line, of - line проектах, програмах, експериментах, олімпіадах,
конкурсах, Інтернет – заходах;
-
використовувати Інтернет – ресурси як засіб самоосвіти вчителя та учня;
- підвищувати
ефективність використання хмарних технологій в адміністративній діяльності та
освітньому процесі;
- упроваджувати систему дистанційного навчання
та забезпечення за її допомогою ефективного використання ІКТ;
- сприяти активному
упровадженню дистанційного навчання для
дітей із особливими освітніми потребами
-
продовжити роботу щодо створення Інтернет-ресурсів учителями-предметниками.
5.9. Із метою
запровадження інноваційних технологій:
- сприяти активному
використанню педагогічних інновацій, особливо сфери ІКТ, із метою підвищення професійної
компетентності в умовах Нової української школи;
- створювати умови для
розвитку пошукової творчої активності та дослідницько-експериментальної
діяльності педагогічних кадрів;
- створити банки
інноваційних даних авторів та їхніх методичних розробок, моделей, програм,
проектів, технологій із актуальних проблем
управлінської діяльності та організації навчально-виховного процесу в
закладах освіти;
- активізувати роботу щодо
вивчення, узагальнення та популяризації новаторського досвіду з актуальних
проблем управлінської та педагогічної діяльності;
- сприяти розвитку співробітництва з міжнародними
організаціями та установами, зарубіжними освітянськими фондами щодо становлення
освітньої системи в умовах полікультурного світу.
5.10. Для удосконалення профільного навчання:
- проводити інформаційну роботу серед учнів 8-9
класів та їхніх батьків щодо вибору профілю навчання;
- проаналізувати реальні можливості запровадження
певного профілю в опорній школі;
- вжити заходів щодо підвищення результативності впровадження
профільного навчання.
5.11. Із метою посилення
заходів виховного впливу на учнівську молодь:
- забезпечити у кожному
загальноосвітньому навчальному закладі розвиток системи
національно-патріотичного виховання школярів;
- сприяти подальшому розширенню
напрямів співробітництва загальноосвітніх навчальних закладів із громадськими
організаціями, соціальними інститутами з питань патріотичного виховання;
- забезпечити розвиток у кожному
класному колективі системи морально-етичного виховання учнів;
- осучаснити зміст національно-патріотичного виховання в
шкільних музеях через вивчення історії
України, регіону, діяльності борців за
волю України, учасників антитерористичної
операції;
- сприяти впровадженню
культурно-освітніх і виховних традицій козацької педагогіки;
- забезпечити участь школярів у
Всеукраїнському історико-краєзнавчому проекті «Місця пам’яті Української
революції 1917-1921 років»;
- підвищити якість
превентивного виховання шляхом упровадження
особистісно-орієнтованого підходу, інноваційних технологій, налагодження
партнерської взаємодії у створенні превентивного виховного простору.
5.12. Із метою активізації роботи з військово-патріотичного
виховання:
- створити належні умови для викладання предмету
«Захист Вітчизни» та проведення військово-польових зборів для закріплення
теоретичних знань на практиці;
- продовжити роботу гуртків військово-спортивного профілю
(«Школа безпеки», «Сокіл» («Джура») тощо) на базі навчальних закладів;
- створити у шкільних музеях експозиції про
учасників АТО, які навчалися, працювали у закладі, організовувати проведення
зустрічей, виховних годин, волонтерських акцій тощо.
5.13. Із метою розвитку
здоров’язбережувальної функції освіти:
-
забезпечити розвиток здоров’язберігаючого освітнього середовища;
-
здійснювати комплектацію
матеріально-технічної бази спортивних залів загальноосвітніх навчальних
закладів обладнанням, яке необхідне для якісного проведення уроків фізичної
культури;
-
встановити нові
майданчики із тренажерним обладнанням у Ганнівській, Володимирівській ЗШ І-ІІІ
ступенів та Зеленській ЗШ І-ІІ ступенів у рамках реалізації обласного проекту
«Здоров’я наших дітей» та відповідно до протокольного доручення голови
Кіровоградської обласної державної адміністрації від 30 січня 2017 року №5 щодо
забезпечення існуючих спортивних залів та спортивних майданчиків
загальноосвітніх навчальних закладів новим спортивним обладнанням та інвентарем;
- збільшення вправ релаксації та оздоровчої
гімнастики на уроках фізичної культури, особливо для дітей, які мають
підготовчу та спеціальну медичну групи;
- продовжити співпрацю з сільськими, селищними головами в контексті
сприяння у підвезення учнівської молоді на змагання усіх рівнів, участь учнів у
районній та обласній спартакіада;
- збільшити якісний показник участі учнів
навчальних закладів району в обласних змаганнях;
- продовжити фінансування витрат пов’язаних із
відрядженням учнів на обласні змагання.
5.14. Із
метою удосконалення роботи шкільних практичних психологів:
- забезпечити психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу;
- забезпечити психологічну готовність учнів 11
класу до здачі ЗНО;
- забезпечити психологічний супровід дітей та
допомога батькам, які навчаються за інклюзивною формою;
- забезпечити
надання психологічної допомоги дітям дошкільного та шкільного віку, які
переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної
операції;
- забезпечити ефективну
роботу психологів щодо профілактики правопорушень та суїцидальних спроб серед
дітей та молоді;
- активізувати роботу мобільних соціально –
психологічних пунктів в опорних закладах;
створити у загальноосвітніх навчальних закладах
інформаційні куточки з методичною літературою, інформацією про телефон довіри,
даними про адреси і режими роботи психологічних центрів допомоги;
- покращити
матеріально-технічне забезпечення діяльності практичних психологів у закладах
освіти відповідно до Положення про психологічний кабінет дошкільних,
загальноосвітніх та інших навчальних закладів системи загальної середньої
освіти.
5.15. Із метою посилення
соціального захисту дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського
піклування:
- забезпечити створення
належних умов та соціального захисту при здобутті якісної освіти дітьми –
сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, та учнями з особливими потребами;
- активізувати роботу щодо розв’язання проблем дітей пільгових категорій із метою поліпшення умов проживання,
навчання та виховання;
- посилити контроль за дотриманням чинного законодавства з питань захисту
соціально-незахищених дітей;
- забезпечувати
психологічний супровід учнів у процесі навчання та виховання, підтримку дітей уразливих
категорій.
5.16. Із метою
удосконалення роботи шкільних бібліотек:
- забезпечити бібліотеки
загальнооствініх навчальних закладів сучасною комп’ютерною технікою,
необхідними програмними продуктами, підключенням до мережі Інтернет;
- створити належні
умови для читачів у забезпеченні їхнього права на вільний доступ до джерел
інформації, підвищення інформаційної культури користувачів та бібліотекарів;
- створити
електронний облік літератури;
-
упроваджувати інформаційно-комунікаційні
технології та використовувати медіа-ресурси у практиці роботи шкільних
бібліотек;
- розширювати
інформаційний простір користувачів засобами Інтернет-ресурсу;
- здійснювати
системний моніторинг бібліотечних процесів та ефективності використання
інформаційно-комунікаційних технологій як форми підвищення
результативності бібліотечної справи;
- на сайті навчального закладу створити рубрику до
100-річяя Василя Сухомлинського та здійснювати інформаційне наповнення.
6. Директору ЦДЮТ:
- забезпечити охоплення дітей позашкільною освітою не менше
61%, особливу увагу звернути на охоплення
дітей соціально-незахищених категорій та підлітків із девіантною
поведінкою;
- вжити заходів щодо
стовідсоткового охоплення позашкільною освітою дітей тимчасово-переміщених сімей,
дітей, батьки яких є учасниками АТО;
- сприяти розширенню спектру
сучасних освітніх послуг із урахуванням
потреб та інтересів дітей району;
- забезпечити використання
сучасних засобів комунікації для розвитку партнерства з родинами,
бізнес-структурами, громадськими організаціями;
- забезпечити організацію
високоякісної позашкільної освіти шляхом упровадження сучасних форм і методів
роботи.
7. Керівникам дошкільних
навчальних закладів:
7.1. До 31 серпня 2017 року підготувати і провести
педагогічні ради за підсумками роботи у минулому навчальному році та визначити
основні завдання на 2017/2018 навчальний
рік.
7.2. Охопити
дошкільною освітою 100% дітей від трьох до шести (семи) років.
7. 3. Забезпечити рівень охоплення дітей 1-6 років
дошкільною освітою не менше 75%.
7.4. Розробити програму розвитку дошкільного закладу
до 2021 року, враховуючи сучасні вимоги та потреби.
7.5.Здійснити заходи щодо створення оптимальних
умов для реалізації вимог Базового
компонента дошкільної освіти.
7.6.Продовжити роботу щодо організації сучасного
освітнього середовища дошкільного навчального закладу, сприятливого для
формування гармонійно розвиненої особистості та реалізації індивідуальних
творчих потреб кожної дитини.
7.7. Здійснити заходи із забезпечення
психологічного супроводу, вирішення проблем соціалізації дошкільнят.
7.8. Продовжити роботу щодо підвищення якості
дошкільної освіти, здійснювати моніторинг якості освітнього процесу,
використовувати в роботі кваліметричну модель оцінювання рівня розвитку дитини
(лист МОН України від 06.11.2015 року №1/9-535).
7.9. Організацію освітньої роботи з дошкільнятами
здійснювати за обраними чинними
програми, дотримуючись гранично допустимого навчального навантаження (наказ МОН
України від 20.04.2015 року № 446) та вимог інструктивно-методичних
рекомендацій «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах
у 2017/2018 навчальному році» (лист МОН України від 13.06.2017 року № 1/9-322);
7.10. Завідувачу
Петрівського ДНЗ №1 «Рудана» Колісник В.В. здійснити заходи з відкриття додаткової групи.
8. Сільським, селищним головам
рекомендувати:
8.1.Забезпечити виконання основних
завдань розвитку дошкільної освіти, що визначені Комплексною програмою розвитку
освіти Петрівського району «Освіта Петрівщини» на 2014-2017 роки.
8.2. Сприяти охопленню дошкільною
освітою 100% дітей від трьох до шести (семи) років.
8.3. Передбачити у штатних розписах
дошкільних навчальних закладів посади спеціалістів відповідно до Типових
штатних нормативів дошкільних навчальних закладів.
8.4. Продовжити роботу щодо
комп’ютеризації дошкільних навчальних закладів (придбання сучасних навчальних
комп’ютерів, мультимедійного обладнання, швидкісної мережі Інтернет)
8.5. Забезпечити 100% підключення ДНЗ
до мережі Інтернет.
Проект рекомендацій для прийняття на районній
конференції педагогічних працівників
освіти
29 серпня 2017
року
Немає коментарів:
Дописати коментар